Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Λόγια μεγάλων αντρών για τις γυναίκες

Σπουδαίοι, διάσημοι, γνωστοί ή άγνωστοι άντρες έχουν ταλαιπωρηθεί ανά τους  αιώνες από τις γυναίκες τους ή το γυναικείο φύλο γενικότερα. Η ταλαιπωρία τους αυτή τούς έκανε… φιλοσόφους της ζωής, διευκολύνοντας τις επόμενες γενιές αντρών με τις εμπειρίες τους αλλά πρωτίστως με τα σπουδαία συμπεράσματα στα οποία κατέληξαν…

«Όταν κάποιος σου κλέψει τη γυναίκα, δεν υπάρχει καλύτερη εκδίκηση από το να τον αφήσεις να την κρατήσει…»
Sacha Guitry

«Μετά το γάµο, άνδρας και γυναίκα γίνονται οι δύο πλευρές ενός νοµίσµατος: δεν µπορούν να συναντηθούν αν και ßρίσκονται πάντα µαζί.»
Hemant Joshi

«Παντρέψου οπωσδήποτε. Αν πάρεις καλή γυναίκα θα είσαι ευτυχισµένος, αλλιώς θα γίνεις φιλόσοφος!»
Socrates
«Οι γυναίκες µάς εµπνέουν µεγάλα πράγµατα και µας έµποδίζουν να τα αποκτήσουµε…»
Dumas

«Το µεγάλο ερώτηµα που δεν µπόρεσα να απαντήσω είναι: «Τι θέλει µια γυναίκα;»»
Sigmund Freud

«Είπα µερικές λέξεις στη γυναίκα µου και µου απάντησε µε µερικές παραγράφους.»
Anonymous

«Κάποιοι ρωτούν για το µυστικό του µακροχρόνιου γάµου µου. Διαθέτουµε χρόνο να πηγαίνουµε δύο φορές την εßδοµάδα σε ένα εστιατόριο. Λίγο φως των κεριών, δείπνο, χαµηλή µουσική και χορός. Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ τις Παρασκευές!»
Henny Youngman

«Δεν ανησυχώ για την τροµοκρατία. Ήµουν παντρεµένος δύο χρόνια…»
Sam Kinison

«Υπάρχει ταχύτερος τρόπος να µεταφέρεις χρήµατα από το e-banking: Ονοµάζεται γάµος.»
James Holt McGavran

«Ήµουν άτυχος και µε τις δύο γυναίκες µου. Η πρώτη µε εγκατέλειψε και η δεύτερη δεν το έκανε.»
Patrick Murray

«Δύο είναι τα µυστικά για να κρατήσεις το γάµο σου: Όταν έχεις άδικο, παραδέξου το… Όταν έχεις δίκιο, σώπαινε!»
Nash

«Ο αποτελεσµατικότερος τρόπος να θυµάσαι τα γενέθλια της γυναίκας σου είναι να τα ξεχάσεις µια φορά…»
Anonymous

«Ξέρετε τι έκανα πριν παντρευτώ; Ό,τι µου άρεσε.»
Henny Youngman

«Η γυναίκα µου κι εγώ ήµασταν ευτυχισµένοι για 20 χρόνια. Μετά συναντηθήκαµε.»
Rodney Dangerfield

«Η καλή γυναίκα συγχωρεί τον άντρα της όταν αυτή έχει άδικο.»
Milton Berle

«Ο γάµος είναι ο µοναδικός πόλεµος που κάποιος κοιµάται µε τον εχθρό του.»
Anonymous

«Κάποιος έßαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόµενη µέρα έλαßε 100 γράµµατα. Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγµα: «Μπορείς να πάρεις τη δικιά µου»!!!»
Anonymous

«Πρώτος άντρας (υπερήφανα) : «Η γυναίκα µου είναι ένας άγγελος».
Δεύτερος άντρας (λυπημένα) : «Τυχερέ, η δικιά µου ζει ακόµα».»
Anonymous

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Share This

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Press to The Image and Visit "Ask-Me-Anything ?'

Ask Me Anything ?


Δείτε τώρα σε Real Time τις τελευταίες αναρτήσεις των φίλων μας στην Ιστοσελίδα μας στο Face Book.Σύρετε την μπάρα για να δείτε περισσότερες αναρτήσεις και πατείστε με αριστερό κλίκ την ανάρτηση που επιλέξατε για να μεταφερθείτε αμέσως..!!